lørdag den 28. maj 2011

DAG 5 & 6

Jeg havde ikke tid tid til at lave et indlæg om "30 day blog challenge" igår pga. at jeg skulle gøre klar til fødselsdag så der kommer 2 idag :-)

Dag 5 - en hjemmeside du bruger jævnligt:

Den er ikke så svær .. www.twitter.com. Mere er der vidst ikke at sige :-)

Dag 6 - et billede af dig fra 2007:

Lige nu har jeg ikke et billede af mig selv, fra 2007 men jeg vil prøve at finde et, og så ligge det ud senere :-)



Ikke mere blog challenge idag :-)
Som sagt holdte jeg fødselsdag igår, og det var helt vildt hyggeligt! Desværre så havde jeg fået en grænse for, hvor mange jeg måtte invitere(20), så det var ikke alle jeg ville have med, som kunne komme. Endnu mere ærgeligt så blev kælderen, for 2. gang, ret hærget, så ikke flere fester hos mig :( i hvert fald ikke i kælderen ..

Mig, Bertram & karoline.

Mig & Karo ♥♥



Celina og jeg ♥ mindre heldigt billede :b

Celina, mig & ppppppp♥♥

Thissen i midten :-)

Mads og jeg :-)
Virkelig virkelig dejlig fødselsdag! :-) :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar