torsdag den 26. maj 2011

DAG 4

Jeg var lige ved at glemme det men bedre sent end aldrig!

DAG 4 - Et billede du har taget:


 Jaa.. nu har jeg taget en del billeder men det bliver det her:



Det er min lillebror, sidste år, i Italien.

FUCKING 3 DAGE TILBAGE! Så er det byebye 1.g, hello sommerferie! Jeg glæder mig helt ekstremt til ferien! D. 25 går turen til Roskilde hvor det kommer til at gå vildt for sig 8 dage i træk. Så kommer jeg hjem d. 4 juli og d. 5 juli går turen til Tyrkiet ♥  Jeg elsker virkelig det land, der er næsten ikke noget bedre. 
Hvis du nogensinde skal til Tyrkiet, Alanya, så tag et smut fordi TROPICAL, BAR, RESTAURANT, hvor der er de sødeste mennesker til at give dig en uforglemmelig aften. Udover at maden er god, så er medarbejderne og Aladdin (ejeren, og det er kun et kaldenavn ;-)) så utrolig imødekommende og skønne :-) Og så kører de dig hjem! hihi d: 

Nå, det blev egentlig til mere end nødvendigt, men put da .. 

- god torsdag! www.erdetsnartfredag.dk 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar