mandag den 28. marts 2011

LONDON IT IS ..

Om 3 dage, altså på torsdag, skal jeg meeeget tidligt op.. jeg skal nemlig til London!


Jeg har søgt på nogle populære butikker der henne, og 2 jeg i hver fald skal ind i, er Rokit og Abercrombie & Fitch. Rokit skulle have, nogle virkelig fede smykker og A&F kender jeg jo men det skulle være meget billigere der ovre, og så har de også nogle andre varer, end dem man kan købe i Danmark. Så der skal shoppes!

Vi flyver kl. 8.00 og samme dag som vi kommer, skal vi, om aftenen, ind og se Musicalen "Thriller".


Vi skal bo tæt ved Trafalgar Square. Vi skal selvfølgelig også op i London Eye, se Big Ben og se mange af de andre "must-see". Jeg glæder mig specielt til at komme ind på Voksmuseet Madam Tussaud hvor jeg SKAL have et billede ved siden af den dejlige Will Smith

Jeg vil ligge billeder ind efter turen :-)

- hygge!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar