tirsdag den 29. marts 2011

FACE UP

For ca. et år siden var jeg med min ven inde for at se Owl City optræde i Amager Bio og dem der varmede op, Lights, sang bl.a. en sang der hedder "Face Up" som er virkelig god at lytte til, hvis man er helt nede i kuldkælderen. Det er egentlig ikke musik som jeg plejer at lytte til men jeg kan så godt lide teksten til sangen, så jeg kan ikke lade være :-) 


Omkvædet synes jeg er det bedste: 


The times you don't wanna wake up
Cause when you sleep 
it's never over when you give up

The sun is always gonna rise up
you need to get up 
gotta keep your head up

Look at the people all around you
the way you feel 
is something everybody goes through

Dark out
but you still gotta lie up
you need to wake up 
gotta keep your face up




Ingen kommentarer:

Send en kommentar