søndag den 15. december 2013

Elf for første gang

Jeg foretog for nogle dage siden mit aller første Elf køb, på deres hjemmeside. Jeg har hørt ret godt om mærket, bl.a. fra pudderdåserne og så skulle det være til at betale. 
Jeg har i et par år været ejer af et makeupbørste sæt fra Lisbeth Dahl, men da det ikke er et makeupmærke, så har kvaliteten af dem heller ikke været i top. Samtlige af børstehovederne fald af simpelhent af håndtaget, så nu synes jeg at det var på tide at bestille noget nyt. Jeg endte med deres 10pc festive brush set til knap 108 kr. 


Med børster kommer beholder, så når jeg er på farten, f.eks. når jeg tager på min længe ventede rejse til januar, så skal jeg jo have mine børste med mig, derfor bestilte jeg også en makeuptaske. Det blev denne lille sorte sag til knap 45 kr.

Grunden til at jeg ikke har linket til den, er fordi at den ikke er til at finde på siden mere.

Sidst men ikke mindst, faldt jeg over deres studio makeup lock and seal, som går ud på at du blander en smule sammen med din makeup, før du påfører det og så skulle det simpelhent holde super godt. Jeg glæder mig til at se om det virker. Det fik jeg til knap 34 kr.






Ingen kommentarer:

Send en kommentar