søndag den 29. september 2013

Weekend i det bedste selskab.

Endnu en velykket weekend er overstået. Manden min kom lørdag ved frokosttid, og så gik vi i Netto og købte en thaibox hver. De smager virkelig godt, og så er de jo virkelig nemme at tilberede! Så valgte min far at lave virkelig lækker mad til M og jeg, da jeg havde en overraskelse i ærmet, og vi fik gæster herhjemme, så vi kunne ikke nå at spise med.
Da klokken nærmede sig 19, tog vi over på Teater Vestvolden. Der var Comedy Zoo nemlig nået til, på deres tour, og eftersom at M tog mig med i biografen for et par uger siden, så synes jeg, at jeg ville give noget igen. Han anede ikke hvad vi skulle, før vi stod ude foran indgangen. Vi havde før snakket om comedy, så M havde fortalt mig at en af hans yndlings komikere, er Christian Fuhlendorff, og heldigvis var han én af de tre komikere vi skulle se! De to andre, var Geo og Carsten Bang. M blev helt vildt glad, og synes at det var en fantastisk overraskelse. Som bonus for mig, så havde han aldrig været inde og se comedy før. Det gjorde det hele lidt sjovere.



I morges stod jeg op og lavede sunde pandekager til os, til morgenmad. De smagte godt, dog synes jeg at der var lidt for meget havregryn i. De bestod af:


  • 2 modne, mosede bananer.
  • 3 dl. havregryn (jeg ville nøjes med 2)
  • 3 æg. 
  • En halv tsk. salt. 
  • 1 dl. mel.
  • Så tilsatte jeg lidt mælk, for at gøre dem lidt tyndere, og dermed lettere at arbejde med. 
  • Man kan tilsætte kardemomme, det gjorde jeg dog ikke.


Opskriften har jeg herfra.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar