torsdag den 20. juni 2013

Sommer, jeg elsker dig.

Vejret har da bare været helt fantastisk idag. jeg ved godt at man ikke må brokke sig, når vejret endelig er godt men det har næsten været lidt for varmt idag.
Min dag idag er gået med en tur i en genbrugsforretning sammen med N, men vi fandt desværre ikke noget. Så tog vi hjem til M og hyggede ved hans pool, nogle tog en dukkert.


Mine forældre har 21 års bryllupsdag idag, så vi drak noget champagne derhjemme og tog ud og spiste dejlig 2 retters menu på Café Victoria. Vi fik en ret lækker dessert.






Nu vil jeg tage i byen med Phillip og mødes med en masse dejlige venner! Selvom at man skal læse op til eksamen kan man jo godt hygge sig om aftenen .. og så står den på spørgetime i morgen kl. 10.00. Bonus! 4 dage til hue!




Ingen kommentarer:

Send en kommentar