søndag den 16. juni 2013

Jeg ved ærlig talt ikke hvad jeg skal sige.

Lige nu er jeg en blanding af rigtig sur, skuffet og ked af det. Jeg var i byen igår med nogle venner, og får af vide af min veninde at hendes rigtig gode veninde, som jeg også kender, knalder med M. Jeg blev selvfølgelig sur og ked af det men jeg glemte det ret hurtigt og havde en rigtig god aften. Da jeg så skulle hjem, sad jeg på Nørreport alene og ventede på mit tog, da M kommer gående sammen med hende tøsen han knalder med. Jeg går hen til M og siger at jeg ved det med ham og tøsen og at jeg håber at han får arbejdet rigtig meget (da det var hans grund til at droppe mig). Han forsøger at forklare mig at der ikke er noget imellem dem, og at det kun er sex. Jeg siger ikke så meget til det, går min vej og bryder fuldstændig sammen. Mit tog kommer og jeg sætter mig ind og sidder for mig selv, da M kommer hen og sætter sig foran mig, uden tøsen. Jeg siger at jeg skal af om 2 stop, men han insisterer på at jeg skal køre med ham videre, som jeg så gør. Han forsøger igen at forklare at der ikke er noget imellem dem, og at han ikke vidste at vi kender hinanden. Jeg sidder stadig og stortuder og vrøvler om at jeg stadig ikke kan forstå at det ikke er os to mere, da 2 piger han kender kommer gående, meget fulde og stopper op ved os. De står og griner og M prøver at forklare dem at det er et dårligt tidspunkt, da han selv begynder at grine. Jeg siger så at det der gider jeg ikke, og rykker mig en plads væk fra ham. Han går hen til sine venner, står af toget og forlader mig grædende. 

Aldrig er jeg blevet behandlet så respektløst af en, som skal forestille at holde af mig. Aldrig er jeg blevet løjet så meget overfor, for kun at skabe falske forhåbninger oppe i mit hovede. Han påstår at han gik fra mig, fordi han ikke havde tid pga. sit arbejde, men går man ind på hans facebook, ser man billeder af ham og tøsen, sammen med dem han arbejder med og jeg hører fra min veninde at han har brugt hele weekenden sammen med hende. Han er åbenbart ikke moden nok til at fortælle mig hvordan tingene virkelig er, som er at han gik fra mig fordi han ikke havde følelser for mig mere. Jeg er så færdig med at forsøge at være hans ven. Han skal ud af mit liv nu

Ingen kommentarer:

Send en kommentar