søndag den 2. december 2012

Uplanlagt lørdag.

Det var egentlig meningen at min lørdag kun skulle gå med at købe julagaver, men da nogle af mine venners band spillede til LIVE LIVE Festival finale i Huset i Magstræde, tog jeg derhen for at støtte op. Det foregik sådan at der spillede en bunke bands, hvorefter publikum skulle give point og dommerpanelet skulle give point. De 2 bands der fik flest point, gik videre til at skulle spille til LIVE LIVE Festival 2013. Drengene kom på 1. pladsen! Simpelhent så godt gået.

Efter koncerten tog vi i byen, på A-bar. Der skete noget ret sjovt eller hvad man kan kalde det.
I løbet af aftenen havde jeg haft en del øjenkontakt med en dude jeg synes så ret godt ud og jeg havde gjort min ven opmærksom på ham. Da jeg og min ven så besluttede os for at gå, så jeg at ham duden stod forrest i køen til garderoben og vi stod bagerst, så jeg tænkte nå, ham ser jeg nok ikke igen. Han gik op og vi fik vores ting og spadserede over mod hovedbanegården.
Da vi så er kommet ind på hovedbanegården, kom ham fyren gående den modsatte vej af os. Jeg flippede lidt ud og sagde til min ven "det ham, det ham!" jeg fik øjenkontakt med ham og vi vendte os hver især 400 gange. Min ven kigger så tilbage, og ser at ham fyren vender om og går i samme retning som os. Da vi kommer ned på perronen, kommer han også ned på samme perron som os. Han står og tripper lidt og efter lidt tid, kommer han hen og spørger om han må få mit nummer. Det gav jeg ham med glæde :-)

Mens vi venter på vores tog, da vi åbenbart skal med det samme, finder jeg ud af at han har gået 2 klasser over mig i folkeskolen og at vi bor 10 min. væk fra hinanden. Hvad er oddsene tænker jeg?
Vores tog kommer og vi når til Dybbølsbro, da vi får af vide at der er sporskifteproblemer, og toget kun kan køre til Valby. Mindre fedt, når Valby er 15 min. kørsel væk fra os. Vi konstaterer at vi bliver nødt til at gå hjem (en gåtur på over en time), men det gjorde egentlig ikke så meget, da vi kunne holde hinanden med selskab.
Vi når til der hvor vi skal skilles og får sagt farvel. 2 timer senere tikker der en sms ind fra ham duden, hvor der står at han synes jeg er rigtig sød og flot og han kunne godt tænkte sig at se mig igen. Okay slutning på en hyggelig aften! :-)

..når man snakker om solen, så skinner den!

Min søndag har gået med familiehygge. GOD JUL!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar