onsdag den 5. december 2012

C made my day.

SRP skriveperioden er begyndt så jeg er forberedt på de strammeste 2 uger jeg længe har haft. Selvom jeg skal skrive opgave, skal jeg jo også leve. Jeg har lavet sådan en smart plan, så jeg kan se hvad jeg skal nå hver dag, og hvornår jeg kan tillade mig at holde fri. Jeg var ude og købe julegaver og spise frokost på Red&Yellow med C idag. Hun reddede min dag BIG TIME. Jeg fik også købt mig en grøn pullover :-)

Mit humør er blevet ret dårligt igen, så det er dejligt at jeg har nogle søde venner og veninder der kan gøre mig glad igen :-) Imorgen skal jeg på café med ham jeg mødte i byen i lørdags. Man kan vel egentlig godt kalde det en date. Det bliver ret sjovt tror jeg. Han virker som en sjov fyr i hvert fald.

Mht. til J, så har jeg slettet ham som ven på Facebook, så der ikke er mulighed for at jeg bliver mindet om ham, hvis der skulle poppe noget op. Det lyder skørt men det var virkelig noget der kunne ødelægge min dag. Jeg skrev til ham inden, at det altså ikke var fordi jeg ikke ville være venner med ham, men at jeg bare skulle have styr på nogle ting oppe i mit hovede. Det synes han var fair nok.

Hvert år er det så sindssygt svært, at finde ud af hvad man skal til nytår. En af mine venner holder fest, men folk er like "jeg vil gerne komme .. hvis jeg ikke skal noget andet." Jeg synes det er ret tarveligt overfor ham som holder festen at sige "din fest er ikke god nok, så hvis jeg ikke kan finde en der er bedre, så skal jeg da nok dukke op". Hvis alle bare kom, så ville alle jo være glade. Den eneste fucking grund til at folk ikke melder sig, er fordi de alle sammen er skide bange for at der ikke dukker nogle op. Ahmen så kører det jo i ring venner. Sorry for mit flip, men det irriterer mig grænseløst. Jeg har aftalt at være sammen med ham der holder festen, ligemeget hvad. Om det så må betyde at vi sidder nytårs aften uden gæster, for så tager vi da bare ud og gør byen farlig!

Nu vil jeg prøve så vidt muligt at være glad og nyde julen, for det er sku trist hvis den skal ødelægges pga. sådan noget dumt noget.

Sorry, ingen billeder.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar