søndag den 8. april 2012

Påske

Idag var jeg til påskefrokost med min dejlige familie. Normalt er vi omkring 19 stykker når vi holder sådan noget. Jeg ved virkelig ikke hvad der sker i familien, om folk ikke gider hinanden eller hvad der sker, men idag var i hvert fald kun 10, fordi kommer med dumme undskylder for, at de ikke kan komme. Og det er hver gang at der er en familiesammenkomst.
Det var sku meget hyggeligt alligvel, der er bare ærgeligt, at tingene er endt sådan.

I aften skal jeg til fest hos en, jeg tror bor i Brøndby. Det skal nok blive sjovt. Sidste fest inden skolestart. Jaja.

Jeg gider ikke skolen. Den giver mig stress. Jeg hader at være stresset.

Jeg har fået et rigtig dårligt påskeæg af mine forældre.


Jeg ved godt at man skal være taknemmelig for, at man overhovedet får noget og alt det der, men når de for det første har glemt, at de skal give påskeæg, giver det samme som de gav for 2 måneder siden til fastelavn og man ikke kan lide halvdelen af det, så kan det sku forhelvede være ligemeget. Brug pengene på noget andet.



Smil. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar