mandag den 2. april 2012

Home sweet home.

Så er jeg hjemme fra New York. Selvom at det er dejligt at være hjemme, så kunne jeg altså godt bruge en uge mere der ovre.

Udsigt fra Empire State Building.

Top Of The Rock sammen med tøserne. 

Top Of The Rock.

Frihedsgudinden hvis nogle skulle være i tvivl .. meh.

Da vi gik over Brooklyn bridge.

Times Square. Virkelig fedt! Vi boede 5 min. der fra.

Svampebob Firkant med Nicole baben.

Central Park. Ekstremt smukt.

Så kender man USA ..

På vejen der over skulle vi mellemlande i London og så have et fly derfra. Da vi var i London, fik vi så af vide, at det fly vi skulle med, var blevet om booket, så der var ikke plads til os. FEDT. Så skulle vi overnatte på et hotel i London med aftensmad og morgenmad, alt betalt, plus at vi fik 499 pund(ca. 4.500 dkk) i kompensation. Så gjorde det ikke så meget alligevel ;)

Så havde vi ellers bare nogle ekstremt fede dage i New York. Jeg har allerede aftalt med familien, at vi skal der over til sommer, næste år, så det glæder jeg mig rigtig meget til :-)




Idag har jeg været i Studio21 på bredegade sammen med min moaar for at blive klippet og få lagt en dag-makeup. Rigtig lækker salon. Derefter tog vi på Café Sommersko og spiste frokost. Jeg har stadig kvalme efter al den mad .. 


Vil nu smutte over til hende den søde. 














Ingen kommentarer:

Send en kommentar