lørdag den 18. februar 2012

FY FOR EN OMGANG!

Sygdom har ikke været, og bliver aldrig mig! Jeg har fået kyssesyge (yaaaay......) og det er forskelligt fra person til person, hvor syge de bliver men NØJ hvor blev jeg syg! Altså vi snakker bankende hovedpine, latterlig høj feber, klam halsbetændelse, ondt i alle muskler, ingen appetit(jeg har tabt mig 4 kilo på en uge), ondt i maven og opkast. DET FEDT! Så jeg kom sådan ca. ikke op af sengen i en uge. Jeg har det i 2 måneder endnu, det er dog ikke i udbrud, det er der bare .. Jeg må så bare ikke lave ting der kan være fysisk hårdt for min krop og jeg må ikke drikke alkohol. Så jeg bliver fed og må ikke have det vildt i 2 måneder :-)))) baadr.

Åh valentinsdag hvor vi dog elsker det. Nogle af os .. eller, nogle af dem. Går på ingen måde op i romantik og valentinsdag, og det havde søde K da husket, så der dumpede en rose, en æske chokolade og et kort ind af min dør med den søde hilsen "tænkte at du kunne bruge en rose og noget chokolade her på valentinsdag, ved jo hvor meget du elsker romantik ;)". Jeg må sige at jeg pt elsker ham for det. Havde det været en hvilken som helst anden dude, havde han ALDRIG husket at jeg hader romantik! Og han havde da i hvert fald slet ikke brugt penge på at sende noget som helst til mig. Og helt ærligt, man kan da kun blive glad når man får blomster, og så lige mens man lå og var død syg :') K, du er aaaawesome!!


Så min ferie blev brugt i sengen, uden venner :-( Men nu er nogle af mine dejlige venner kommet hjem fra skiferie, jaaa. Glæder mig til at se hovederne på mandag. 



Ingen kommentarer:

Send en kommentar