tirsdag den 31. januar 2012

Tirsdag?

Ingen energi. Overhovedet.

Hjem efter skole og så bare chille. Det er jo også mega rart.

K som jeg har været ude med et par gange (ved jeg godt at jeg skrev at jeg ikke ville skrive om ham mere men altså..) det gik slet ikke. Det er vel til dels min skyld men jeg tror også det har noget at gøre med at vi er for forskellige. Det er meget mærkeligt fordi jeg havde "håbet" på at jeg ville være sådan mere trist over at det ikke gik .. men jeg har det helt fint. Nu var det jo heller ikke fordi at vi var super seriøse men jeg havde alligevel en god mavefornemmelse men sådan helt inde i maven, der har jeg kunne mærke i noget tid at det nok ikke ville kunne komme til at fungere men jeg VILLE prøve. Jeg gad ikke bare sådan smide det væk, fordi jeg er virkelig en røv når det gælder drenge og det her føltes bare anderledes. Han kom mig så bare i forkøbet, hvilket egentlig er fint nok.
Nu håber jeg bare (jeg ved vel egentlig) at vi kan blive ved med at være venner, for jeg kan virkelig godt lide ham som person.

Kasper, du er skøn :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar