lørdag den 26. november 2011

Mona. Camilla ..

.. og alkohol er ikke en god cocktail. Der var fredagscafé på skolen igår, så der kom en masse indenbors. K havde en ven fra USA med, som hedder Dustin. Han var virkelig flink!
Efter caféen, tog M, M og jeg på juicen. Elsker det sted! Bartenderen(ham den søøøde jeg fik scoret for noge tid siden) var på arbejde igen og vi fik snakket en del, uden at det var akavet! Okay, en smule måske, for jeg havde jo M med, og hun var alt andet end ædru. Men det tog han med et smil. Det gør vi andre egentlig også ;-) Vi fik gratis peanuts og sodavand i stedet for vand. hæhæhæhæ, det er godt at kende bartenderen. M blev så fuld, at hun var nødt til at tage hjem. Så sad jeg sammen med den anden M og selvfølgelig kom der 3 smarte fyre over, som lige ville prøve lykken. Lidt for smarte måske. Jeg skulle ikke nyde noget og M har en kæreste, så det var no go for dem.

Idag skal der bare slappes af og så går turen mod Toftegårdsplads imorgen til juletræstænding. Uden forældre dog, de er taget til Tyskland for weekenden.

Næste fredag bliver AWESOME. Maroon 5 koncert med tøserne og derefter direkte til 18 års med en masse dejlige mennesker. Lørdag står den på ingen arbejde og fødselsdag i sommerhus i Hornbæk sammen med min fantastiske klasse. Can't wait!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar