onsdag den 30. november 2011

Holy ..

De næste 3 dage bliver så ubeskrivelige nice. Imorgen har vi virtuel hele dagen, dvs, ingen skole, kun hjemmeopgaver! Så det bliver tøsehygge hos Mona. Om aftenen tager vi på juicen og hygger lidt og der skal vi ikke for sent hjem, for det er vi rigtig gode til! Og så skal vi jo i skole dagen efter .. Fredag bliver et helvede i skolen MEN! så er der dejlige Maroon 5 at kigge på om aftenen :') Jeg kan slet ikke vente med at se Adam Levine! Det bliver så stort! Efter koncerten tager jeg videre til 18 års og fester med nogle af de bedste mennesker på denne klode. Lørdag står den på INGEN ARBEJDE og 19 års fødselsdag i sommerhus med min skønne klasse indtil søndag. Kan du sige god weekend? Det tror jeg nok!

Er ved at spasse lidt ud. Skal lave engelsk aflevering og SELVFØLGELIG er det papir jeg skal bruge pist væk! Jeg havde lavet en kopi og den er sørme også pist væk! Jeg forstår det ikke, for har kun haft det i tasken .. får hovedpine. oh god.

Jeg havde simpelhent verdens mærkeligste tur hos frisøren igår. Jesus Christ! Jeg skulle have en kur siddende i håret i 20 min. det ender så med at jeg ligger der, super dårligt ved hårvaskene, i fucking 45 min og frisøren når da lige at tage 4 kunder i mellemtiden! Da det så er blevet skyldet ud, siger min mor til mig "dit hår ser mærkeligt ud .. " og jeg tænker bare at hun tager pis på mig. Så nede ved pladsen, så siger ham der står bag ham der klipper mig satme "dit hår er grønt bag i" og jeg og ham der klipper går fuldstændig i panik! Så begynder de bare at grine! Okay, forstået, det var en joke .. så giver ham der klipper mig, ham duden bag ham fingeren. Jamen velkommen i min frisør!

Har ingen spændende billeder(eller spændende historie, åbenbart) så i får et deeeejligt photo booth billede. lol.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar