lørdag den 22. oktober 2011

OUT OF JUICE

Har haft en slidt weekend. Havde ikke lavet det store i ferien og tænkte ikke på at gøre det men så tog jeg i byen med Mona torsdag. Meget fulde blev vi da.
Vi tog på Out Of Juice, som ligger på Frederiksborg gade, 150 meter fra vores skole.
Der var ca. 12 fyre der ville i kontakt med os, og det kom de da også.
Vi sad med 2 fyre (som arbejder i slagteren lige ved vores skole. flovt.) som vi snakkede med det meste af aftenen. Jeg var rimelig hooked på bartenderen så jeg gad dem egentlig ikke, og så var de meeega arrogante. Gå væk tak. Så mødte vi 2 tøser, som vi fandt ud af, går på samme skole som os. Da vi så satte os sammen med dem, blev de 2 fyre vist ret pist på os eftersom de havde købt en del drinks til os og nok forventede noget mere.
Så skulle tøserne videre og jeg ved ikke hvordan og hvornår, men så kom vi i snak med bartenden lige inden de lukkede. Jeg fik så hans nummer og skulle skrive til ham om en times tid, når han havde fri.
I mellemtiden stødte vi på 2 nye, på gaden, og derefter 2 nye, samme sted. flovt for dem måske .. de ville hver især have os med hjem, men næææh nej, vi skulle da ind til bartenden igen! Da der så var gået time, kom bartenden ud for at hente os, og han og hans ven lavede nogle drinks til os og vi sad og snakkede i en halv times tid.
Så tog vi hjem til ham, alle sammen. Bartenderen og jeg gik ind på hans værelse og Mona og ham den anden dude, ind i stuen. Vi lagde os til at se film men droppede det så. Så går der 2 sek. så sover vi begge to .. oh my. så går der vel 3 timer, så stormer Mona ind på værelset og siger "Camilla! vi skal hjem, nu!" Det viste sig så at hun havde det virkelig dårligt, så vi tog hjem .. aargh.
Vi var hjemme kl. 9.00. jojo. Fandt så senere ud af, at de 2 dudes som vi forlod på baren, nok har stjålet 100 kr. fra mig. fucking retards.
Har aldrig været så død, som jeg var fredag, og jeg er stadig ikke kommet mig lørdag. feedt.


1 kommentar: