tirsdag den 6. september 2011

TIL ÆRE FOR NATHALIE

Min søde veninde, Nathalie, ville meget gerne have et indlæg, så det får hun så :-)

Jeg købte lidt tøj på www.hm.com for noget tid siden og her er det der er kommet:

sorry for den meget flotte streg..
bukser til 249 kr. 

Jakke til 349 kr.

Som skrevet tidligere, så mistede jeg mit MEGET ELSKEDE tørklæde i dyrehaven MEN! Jeg har fundet mig et nyt. Det minder slet ikke om det men det går an alligevel :-)

Tubetørklæde fra Pieces til 100 kr.

Jeg har også fået en lidt sen feriegave af Nathalie. De her flotte neglelakker:


I mit forrige indlæg, skrev jeg, at jeg havde købt en neglelak der krakkelerer når man putter den på. Jeg ved ikke om jeg fik skrevet hvad det var for en, men her er den i hvert fald.

Den koster, så vidt jeg husker, 59,95 kr. i Matas.

Lige en sidste ting inden jeg smutter ..

VI ER VILDE SIGER JEG DIG! Lol, vi bider ikke .. eller, lidt. fuck det. 






Ingen kommentarer:

Send en kommentar