fredag den 22. juli 2011

FREDAGSHYGGE

Hygger .. med mig selv .. i et stort tomt hus .. alene .. ingen hjemme .. niksen biksen ..

Men så det godt man har photobooth! Har lige købt det nye Lion så jeg hygger mig med de nye effekter i photobooth! eller det vil sige jeg hygger mig med én ny effekt .. whatever.

E-l-s-k-e-r denne her trøje! Købte den på roskilde. Den ser lidt retardo-john ud på billedet.



Hå! Egern! 

I søndags var jeg til min bedste vens fødselsdag. Ikke noget stort men det var meget hyggeligt.


Min fine gave fra mig til ham. Taget i betragtning af
at vi aldrig giver hinanden gaver, så synes
 jeg denne her var meget god! Igen min meget dejlige trøje .. 

                        

I aften skal jeg til havefest! I regnvejr! Yes! Tror jeg kommer til at rende i røven af mine venner da der ikke kommer så mange jeg kender .. Så er det godt at det er nogle gode venner jeg har! .. jeg vrøvler. Og nu skal jeg have noget mad.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar