torsdag den 9. juni 2011

TØMMERMÆND ..

Igår var jeg til den bedste fest jeg længe har været til. Nogle gutter havde lejet en boldklub,  DJ og nogle dørmænd, og så var der ellers fest. Og med fest hører tit alkohol, og det sætter godt nok sine spor dagen efter. Har drukket en masse cola og været på French Chicken og så ellers slappet godt og grundigt af sammen med en veninde.

Jeg havde ikke tid til at blogge igår, så der kommer bade dag 17 og 18 idag.

Dag 17 - Noget du har lavet helt selv:

eeeehm, nu er jeg ikke den mest kreative person i verden, så det er ikke det jeg har mest af. Jeg havde en periode hvor jeg malede meget og der lavede jeg det her billede, hvor det står "Camilla" på kinesisk(det skulle der meget gerne stå).



Dag 18 - Den sidste film du så:

Det har jeg absolut ingen idé om og en film, jeg kan huske at jeg har set her inden for de sidste 3 dage, kan jeg ikke huske titlen på. Great.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar