onsdag den 25. maj 2011

FANTASTISK ..

Det går allerede dårligt med den udfordring jeg tog op med mig selv, glemte det efter 1 dag! Så kommer der altså bare 2 idag :-)

DAG 2 - Meningen med dit blognavn:

Tjaa .. ved egentlig ikke helt hvad meningen med det er. Tror bare at jeg tænkte at jeg er teenager og der kommer "teenage" fra og jeg skriver om mit liv, hvilket på det tidspunkt åbenbart har været meget godt, så derfor kom "dream".

DAG 3 - Hvad lavede du idag?:

Idag Stod jeg op kl. 8.00 og nåede først i skole halv ti .. (jeg har 20 min. med tog). Der var jeg 4 timer og der havde vi de sidste engelsk- og IØ timer for i år (YEAH!). Så tog jeg hjem og nu sidder jeg her og venter egentlig bare på, at jeg kan køre på arbejde.


Som en lille bonusfact, så kan man ikke stole på Harold Camping, hvis nu nogle skulle være i tvivl .. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar