torsdag den 6. januar 2011

PERSONALITY











Shiiiaaaat en god sang! Jeg bliver helt danseglad når jeg hører den! :D 
Jeg savner min sambo please text me. 
I wan't to be in looove! men det er vel nok bare ikke det rigtige tidspunkt .. eller den rigtige person? who know.. 


Så lige i TV at en af byerne er her i Danmark stort set er dækket at is. altså ikke sne, men is. Så tænker man bare; husk skøjter når du skal ud. 


Det er goooodt nok svært at starte i skole igen! nej hvor bliver jeg hurtig træt af det. men oh well, det er jo skønt at se sine klassekammerater :) 
Fik af vide af min veninde idag at min personlighed består af en hård attitude, en masse brokkeri og en masse ting jeg bliver ved med at gentage (f.eks. om mad hvilket jeg snakker en del om..) og så har jeg samtidig det der super søde store smil så man bare får lyst til at knibe mine kinder. Det var rart at høre, men det får mig til at tænke over hvordan jeg så i sidste ende er? men det er vel en af de ting man skal finde ud af i løbet af livet.. håber jeg. 





Ingen kommentarer:

Send en kommentar