onsdag den 26. januar 2011

HAPPY DAYS

Er så så så taknemlig for mine venner, de er alt hvad jeg kunne ønske mig. De gjorde mig hver især helt vildt glad igår og det var bare sådan nogle små ting som gør en stor forskel.


Sexy! not .. 



Nu til det useriøse! :D Jeg har fået min billet til Roskilde Festival og jeg glæder mig som en sindssyg! jeg skal bo i N sammen med en del fra min klasse :) Min mor har købt det svedigste telt til os 3 som skal sove sammen! ;) Det er pink og blåt med blomster på! vi skal så meget have den vildeste hippie camp d: Så hvis du skal på roskilde og du ser sådan et telt, så synes jeg da lige at du skal smutte ind og sige hej! ;) 






Det er første gang jeg skal på roskilde så jeg håber at det er pengene værd (de penge jeg ikke har) og at det er ligeså fantastisk som folk siger men det tvivler jeg ikke på :) 


Fik lige nørdet lidt polyvore :)





Den blev lidt skæv men øvelse gør mester, ik? :D 


HASTA LA VISTA BABY
 



Ingen kommentarer:

Send en kommentar