søndag den 26. december 2010

NEW YEAR'S EVE!

Så er jule overstået! gud hvor har den været god.. mmmmh, fik nogle lækre julegaver! 3 gavekort til A&F, så nu skal der shoooooppes! + en trøje der inde fra :D 


uha, den er lækker synes jeg :)

Jeg glæder mig som en sindssyg til nytår! skal holde det med nogle skønne mennesker og ser især frem til at en af dem er Karo ♡ Jeg har ikke købt noget krudt i år, det lader jeg drengene om tror jeg :) 

Jaer, elsker bare at gøre mig selv til grin på denne her måde ;D 


Jeg var ude og spise med hele familien idag, og så da vi kommer ind på restauranten er det Gustav fra "Dagens mand med bøsser" der tager imod os! Jeg var ved at flække af grin men jeg holdte heldigvis masken :D Han var vores tjener hele aftenen så når han grinede, grinede hele min familie af ham, det var faktisk lidt synd d: Han er slet ikke så slem som i tv. For det første havde han overhoved ikke noget i hovedet, altså han var vinterbleg (; han snakkede heller ikke ligeså bøsset (han snakkede dog bøsset!) og så virkede han slet ikke som en diva :D han omtalte mig enda "de" haha :D Det var da dagens oplevelse (: 




SWEET DREAMS

Ingen kommentarer:

Send en kommentar