onsdag den 10. november 2010

ONLY GIRL IN THE WORLD

Savner ham der ikke kan lade være med at skrive til en :p Det er super irriterende når det endelig er, især hvis du ikke gider skrive med ham, men når det så stopper, så bliver jeg sindssyg! 


Jeg har haft en rigtig god uge! (dvs. mandag, tirsdag onsdag (; ) 


Idag skulle vi så møde kl. 10:00, LUUUKSUS!, og da vi så kom i skole, fik vi en besked fra vores lærer om at vi havde virtuel undervisning - Sådan! Virtuel er når læreren ikke er der og vi får en opgave som lektie til næste gang. havde så 3 timers engelsk og så hjem :)


Nok om skole .. blabla .. 


Jeg vandt et ipod anlæg igår! det så lækkert :) + at min bog (Remee - Maestro) meget gerne burde dukke op en af dagene .. måske imorgen :'D Remee er mit absolut største idol. Den mand er intet mindre end G-E-N-I-A-L! ♡


Det her rigtig fine billede fik jeg i fødselsdagsgave af nogle rigtig gode venner. Jeg elsker det!


Jeg kedede mig ret meget igår, så jeg tog nogle billeder og redigerede nogle af dem. Et af dem kom til at se sådan her ud: 


Jeg elsker at redigere billeder! :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar