lørdag den 23. oktober 2010

SLUT MED FERIE :(

Jeg har lavet aaalt for lidt i min ferie, og imorgen står det bare på 2 afleveringer. 
Men pyt skidt for i aften skal jeg til fødselsdag hos min dejlige bedste veninde, Amalie Kristensen ♡
Jeg tror der bliver rigtig hyggeligt. Elsker bare de mennesker der kommer :D




Igår var jeg til sweet 16, og i starten af festen tænkte jeg seriøst FÅ MIG VÆK! Jeg kendte nada af de mennesker der var der, men vi gav det en chance og så var det okay hyggeligt alligevel :) Det endte faktisk med at vi først tog hjem halv 3 .. 

Mig og Morten .. skørt.
Mig og min skønne veninde Celina.


I tirsdags var jeg til fest/hygge hos min bedste ven og der var riiigtig sjovt, lige indtil at han brækkede sig og vi andre var nødt til at tage hjem .. nitten ..  

Ingen kommentarer:

Send en kommentar