tirsdag den 12. oktober 2010

Lad denne uge gå HURTIGT!

Jaa, vi har projektuge! ej, det er virkelig trist .. vi har om globalisering, vi er 6 i en gruppe men idag er 2 af os syge + at én i gruppen ikke var her den første dag og hun kommer 4 timer for sent den anden dag og det var EFTER at vi havde ringet til hende og bedt hende om at komme. Når hun så kommer fatter hun nada og hun spørger fisfjøtme 6 gange om hvad hun skal lave. Ej så smut da hjem igen man. 

Nok om projektuge! 
Weee, jeg fik min blog :D efter vi har prøvet utallige gange at publicere vores hjemmesider som vi laver i klassen, og det virkede slet ikke. Så fuck da det, jeg laver min egen! (: - love it.

På fredag skal jeg til Rasmus Seebach koncert sammen med mine forældre, deres venner og min veninde Celina, og jeg glæder mig for sindsygt! ELSKER hans musik (: 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar